EPLAN не се стартира? Ето как временно да стартирате отново EPLAN! част 2
Microsoft Update "January Patch Day": New Patch versions available Уважаеми потребители на Еплан, Инсталирането на Microsoft Update "January Patch Day" от 4-ти януари, доведе до това, че няколко продукта на EPLAN, не можеха да бъдат стартирани. Това включва всички продукти, които използват EPLAN License Manager и / или EPLAN Licence Client. Междувременно Microsoft направи актуализирани версии, които правят отново стартирането на продуктите на EPLAN възможно. Може да използвате обновената функция на Вашата операционна система за да инсталирате ъпдейта. Обновените версии вече трябва да са достъпни. Ако ъпдейта не се показва директно, може да изтеглите подходящите за Вашата операционна система ъпдейти от сайта на Microsoft. Windows version January patch Corrected version Windows 8.1 / Windows Server 2012 R2 KB4056895 KB4057401 https://support.microsoft.com/en-us/help/4057401/windows-81-update-kb4057401 Windows 10 1607 / Windows Server 2016 KB4056890 KB4057142 https://support.microsoft.com/en-us/help/4057142/windows-10-update-kb4057142 Windows 10 1703 KB4056891 KB4057144 https://support.microsoft.com/en-us/help/4057144/windows-10-update-kb4057144 Windows 10 1709 * KB4056892 KB4073291 https://support.microsoft.com/en-us/help/4073291/january-18-2018-kb4073291-os-build-16299-201 *Windows 10 1709: Microsoft извърши корекция на KB4073291, но все още не е официално документирана в базата с данни. В Microsoft Update catalog, се пояснява, че Patch KB4056892 е заменен от Patch KB 4073291. https://www.catalog.update.microsoft.com/Search.aspx?q=2018-01 Според корекциите на Microsoft за липсващите операционни системи (Windows 10 July Release, 1511) ще бъдат достъпни по-късно. Ако използвате операционната система Windows 7 или Windows Server 2008 R2, описаните по-горе обстоятелства не възникват. Ако проблемите със стартирането на EPLAN продължават и след де инсталацията на съответния ъпдейт, нашия екип е на разположение за съдействие.